Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy „Nemyslíš – zaplatíš!“ zvítězila v anketách dvou odborných časopisů o reklamě. Nejprve se stala Vítězem měsíce října v kategorii venkovní reklama v anketě týdeníku Marketing a media. Následně obsadila první místo v žebříčku týdeníku Strategie, který hodnotil říjnové televizní spoty.

 Porotci časopisu Marketing a media chválili billboardy s telefonujícím manažerem za stručné a jasné sdělení, které zasahuje cílovou skupinu přímo za volantem při potenciálním přestupku. Známkovalo se jako ve škole a billboardy získaly průměrnou známku 1,78.

Ve Strategii zabodoval televizní spot, který popisuje agresivní jízdu: muž srazí na přechodu matku s dítětem a skončí za mřížemi. Odborná porota mu udělila průměrnou známku 7,3 (nejvyšší známka je 10). O první příčku v hodnocení říjnové televizní reklamy se „Nemyslíš – zaplatíš!“ dělí s kampaní společnosti Home credit, která získala stejný počet bodů.

„Je to pro nás povzbuzení a potvrzení toho, že jsme vykročili správným směrem, vždyť kampaň je teprve na začátku. Získat prvenství v outdooru i v televizi, to se povede málokdy,“ říká Jan Faflík z agentury Euro RSCG, která pro resort dopravy kampaň připravila.

Porotu v obou tradičních anketách tvoří zástupci reklamních agentur, novináři, specialisté na komunikaci a pracovníci v marketingu v různých odvětvích.

Spoty kampaně „Nemyslíš – zaplatíš!“ jsou dostupné na internetových stránkách Ministerstva dopravy nebo na stránkách kampaně: http://www.nemyslis-zaplatis.cz/.